hypernotic

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Maya . - 11 mars 2012 19:04

Första boken utav "Hungerspelen" har legat och samlat damm i min skolväska. Har helt enkelt inte haft tid att ta upp den. Men nu kör jag. Fram med tevattnet bara, och en fet varm filt. Hör ni inte av mig på flera timmar är ursäkten att jag förmodligen dött av den obeligatoriskt braa boken.

En bild ifrån igår, örebro's monki.  

Av Maya . - 11 mars 2012 17:54

 

   

Skitväder utanför, också är man smått avundsjuk på alla glada dialoger runt om i landet hur jäkligt vackert väder det är ute, och att solen skiner som ett brinnande plommon.. and so on.. har dessvärre suttit och åkt bil i 5 timmar, så har jag varit delaktig utanför? Nôpe. Fick sitta och glo på regnet från andra sidan glasrutan. Finns det något tråkigare?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards