hypernotic

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Maya . - 1 mars 2012 19:30

 

Bara jag sjunger med i såna där låtar? Kelly Clarksson's dänga "What dosent kill you..nanna" är så jävlá enormt bra. (Förresten, får man svära på bloggplatsen?) Speciellt när man sitter och ritar. Funkar alltid då. Hahah. Klockan åtta blir det Once upon a time på tvn, någon mer än jag som sitteeeer bänkad? Så himla bra serie dedär! Vad bänkar ni för? Fortfarande nå Wipeout skit?  

Av Maya . - 1 mars 2012 18:09

Ångesten som uppstår då man legat och lyssnat på NeverShoutNever hela dagen lång. Kan alla deras låtar utantill och innantill nu. Varje frekvens. Varje rad i låten kan jag nu gallskrika till. Vilket är väldigt bra att kunna. Om man heter Maya, asså. För att jag ska inom sinom tid stå längst fram på en NeverShoutNever konsärt. Stå och snora och gråta över att jag är så himla lycklig och samtidigt sjunga med i låtarna. Vilket påminner mig om en helt annan sak. 

Grattis Justin Bieber, idag blir du myndig.

Och från en annan sak till en helt annan grej. Har en ny väska, som ni kanske såg på bilderna Hihi. Men jag tänker inte säga vart jag köpt den. För dethär är ingen modeblogg.





Av Maya . - 1 mars 2012 14:06

God afton jordgubbar och jordgummor.

Har jag någonsin nämt att jag älskar att plåta mig själv? Tror inte jag har gjort det. Men nu vet ni det i alla fall.

*Intresse klubben antecknar*. 

Av Maya . - 1 mars 2012 13:22

Trodde jag skulle få typ 5 frågor, nu har jag fått runt 45. Orkade inte svara på alla. Men gjorde vissa. Och jag håller alltid vad jag lovar så, dumdumdum.. varsågod, här har ni en asful video! (Klippningen blev helt fel, ibland hör man inte de sista orden, och den är allmänt weird.) Kommer ångra att jag publicerar upp den här nu. Usch. 


 

Av Maya . - 1 mars 2012 10:14

Kommer säkert få 3 kommentarer, oho, men då gör jag en video och svarar på 3 frågor - enkelt. Så snälla.

Skriv, fråga, få svar, skriv, fråga, få svar. 

Om jag får över 4 kommentarer kör jag ett video inlägg. *-* 


SÅ. VILL NI HA ETT VIDEO INLÄGG ELLER EJ? DU KAN BESTÄMMA SJÄLV. 

Kommentera, kommentera, kommentera. 

 

Av Maya . - 1 mars 2012 09:45

Erkänn att ni är fett avundsjuka på mitt flottiga hår aka mitt vackra utseende? Ihi.

Just kiiiiidding. Jag känner er, mina kära readers. Och jag vet att ni älskar mig även om jag skulle korsa Antarktisk utan kläder eller svära åt en medelålders. ♥ Kan ni gissa vilken låt jag lyssnar på just nu då? ..

I don't mide if you don't mide, med rone pope. Sa ju att ni inte kunde gissa. Hihi. Adiós med er.  

Av Maya . - 1 mars 2012 09:19

Är det bara jag som sitter med huvudet intryckt i skärmen och försöker hitta det helvetes 'C':et som alla tycks hitta men som TAME TUSAN INTE ENS FINNS?! To many 'O' for my taste. Detta har endast bara resulterat i huvudvärk, irritation och en hals som fuckár. Kan någon skapelse ta bilden, ringa in vart 'C':et är och skicka det till mig? 

Maysan00@hotmail.com <- You know it esay. 

Adjö.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards