hypernotic

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Maya . - 6 mars 2012 18:08

 Lite Mattias musik så funkar plugget extra bra. 

Av Maya . - 6 mars 2012 15:35

 

Sitter här i sängen med Bettward intill mig och lyssnar på härlig musik och pluggar till Engelska glosorna. Dessutom måste jag komma på en åsikt som jag står för. Och umm, vad står jag för? Skulle ni kunna hjälpa mig komma på ett "ämne"(?) som dessutom har en hel tyngd bakom. Alltså inte typ "Jag tycker att hund är det bästa husdjuret för att dom är söta."  Egenterligen borde jag ta och komma på det här själv. Men jag har ingen jävla aning om vad jag står för. Så jag skulle bli överlycklig, och gå med ett brett flin på läpparna om någon utav er kunde tänka er hjälpa mig komma på en åsikt, som jag står för, och brinner för. Och för det första, vad står du för?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards