hypernotic

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Maya . - 2 mars 2012 21:28


  Trött och oengagerad har man kämpat sig igenom ännu en dag. Som visserligen alldeles snart tar slut. Dagen har bland annat varit ohändelserik och smått ironiskt. Drog till valbo idag igen. Två dagar i rad. Skulle helt klassat som bortskämt om jag hade gjort det en tredje gång. Vem vet? Kanske får jag för mig i morgon bitti att ta första bästa tåg intill valbo och shoppa sönder? Nåmen. Livet leker förövrigt. Tänkte bara uppgratera så att ni vet att jag lever.

Ha det bäst. Panta pantburkar. Saving the day. Ät många glassar. Make a change. And of course - NEVER SAY NEVER.

Av Maya . - 2 mars 2012 13:47

SVAR PÅ ERA FRÅGOR #2

Hade tråkigt, as usual, och tänkte att jag kunde fördriva tiden genom att svara på era underbara, urintressanta frågor.


 

Av Maya . - 2 mars 2012 10:25


Sitter här i shorts och linne och bara njuter av att solen strålar på andra sidan glasrutan. Hihi. Det är liksom för bra för att vara sant! Vårens första jäkla dag! Och en dag som denna har jag ingen blekaste aning på vad jag ska hitta på. Har inga som helst planer. Och på något sätt är det skönt. Slippa stressa till någonting som ändå inte är livsviktigt.

Vad ska ni göra idag? och hoho. Medje att videon är fett snygg ^

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards