hypernotic

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Maya . - 12 mars 2012 19:56

Ja, okej. Jag erkänner. Ibland blir mitt hår så himlans jäkla fint efter en dusch. Oj. Nämnde jag att jag har lust att cutta av min alldeles för feta näsa? 

Av Maya . - 12 mars 2012 17:04

Tänkte inte alls göra ett inlägg. För jag har inget att berätta. Men ändå tar jag orken till mig och skriver just nu ihop en rad eller två. Fjärde meningen lyder alltså: Jag är så in i helvetes skit trött. Pigg och glá imorse liksom, men kan universum vara så mycket emot mig att den lät mig bli helt svimfärdig just nu? ... Sitter och lyssnar på Axel, och hoppas att hans stämma kan få mig att blinka till. Pang på och tack för kaffet, stig in och välkommen. Kalendern visar måndag men vi lever lördag kväll. OH KYSS MIG. 

Nya naglar, duuuuuuues.  










Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards