hypernotic

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Maya . - 4 mars 2012 17:48

WHEN I SAY JUSTIN YOU SAY BIEBER

- JUSTIN

- BIEBER

- JUSTIN

- BIEBER

WHEN I SAY LOVE YOU SAY ME

- LOVE

- ME

- LOVE

- ME


Idag känner jag mig helt.. flickig..:

Och typ.. lite såhär:

Och nej. Jag har inte haft den här tröjan i 3 dagar nu. Det är bara.. uh.. brist på galgar.  

Av Maya . - 4 mars 2012 17:15

I am back in "tha" town. And did someone miss me? Sista dagen på sportlovet idag då. Jag skulle kunnat demostrerat. Men jag har suttit och åkt bil i.. jag vet inte hur många timmar och det ända jag vill göra nu är att vila. Kanske slå på en film eller två. Men defenitivt inte gå runt med pinnar och plancher som kräver längre lov. I alla fall. Om solen slutar skina, så har månen ingen chans. Då visar den sitt rätta, helt död och utan glans. 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards