hypernotic

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Carly Rae Jepsen - Call me maybe.

Av Maya . - 17 mars 2012 10:57

Aloha. 

Jag erkänner, jag har blivit obebotligt dålig på att göra och ta mig tid att skriva inlägg som är intressanta nog för er mumin nyfikna läsare. Känner mig sämst.

Erbjuder inget vettigt här. Och nej, jag fick inga pengar för att skriva det där. 

Jag gör inget annat än tråkar ut er, och är jag så osmart att jag inte fattar att ni inte vill läsa sådant är det jö ingen vettig ide att ha en blogg. I vilket fall.

Har funnit lusten att skriva berättelser igen, liksom läsa böcker. Who knows whats gonna happend next? 

Ignorera mitt bad ass försök att låta genialisk på Engelska. Bettward tvingade mig.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya . - 24 mars 2012 17:16

tröttnat på bloggplatsen, och den dåliga bildkvaliten. så fram över hittar ni mig på mayaslife.devote.se höres! ...

Av Maya . - 23 mars 2012 18:08


  Bara 2 timmar kvar nu tills jag ska dra på bio. Hungerspelen. Bara att tänka ordet får magen att skrika av längtan.  Har återfunnit hoppet om att det faktiskt kanske är kul att fotografera igen. Även om bilderna är lite halvt fula och så, är d...

Av Maya . - 23 mars 2012 13:47

    tog tillfället i akt och joinade min kära katt Betty, i det fina, vårvänliga vändret. ...

Av Maya . - 22 mars 2012 16:23

   

Ovido - Quiz & Flashcards