hypernotic

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

PANG PÅ OCH TACK FÖR KAFFET. SAMMA GAMLA SKIVA SPELAR, DANSAR RUNT OCH DE HÖR OSS SJUNGA.

Av Maya . - 11 mars 2012 19:04

Första boken utav "Hungerspelen" har legat och samlat damm i min skolväska. Har helt enkelt inte haft tid att ta upp den. Men nu kör jag. Fram med tevattnet bara, och en fet varm filt. Hör ni inte av mig på flera timmar är ursäkten att jag förmodligen dött av den obeligatoriskt braa boken.

En bild ifrån igår, örebro's monki.  

 
 
Kate

Kate

12 mars 2012 14:55

HUNGERSPELEN! Rekomenderar de böckerna STARKT! ♥

http://musicwillbeforever.blogg.se

Maya .

12 mars 2012 17:04

Jojojojo, de är asum!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya . - 24 mars 2012 17:16

tröttnat på bloggplatsen, och den dåliga bildkvaliten. så fram över hittar ni mig på mayaslife.devote.se höres! ...

Av Maya . - 23 mars 2012 18:08


  Bara 2 timmar kvar nu tills jag ska dra på bio. Hungerspelen. Bara att tänka ordet får magen att skrika av längtan.  Har återfunnit hoppet om att det faktiskt kanske är kul att fotografera igen. Även om bilderna är lite halvt fula och så, är d...

Av Maya . - 23 mars 2012 13:47

    tog tillfället i akt och joinade min kära katt Betty, i det fina, vårvänliga vändret. ...

Av Maya . - 22 mars 2012 16:23

   

Ovido - Quiz & Flashcards