hypernotic

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Sån här musik får en att.. AOWUSHAASJDOJOASJ!

Av Maya . - 29 februari 2012 19:10

Blö. Jag vill också vara sällsynt. Sticka ut. Vara någonting alldeles extra. Nu är jag bara Maya. Och visserligen tänker jag börja bli mer optimistisk (hehe, egentligen inte). Gå emot folkmassor. Panta pantflaskor. Saving the day. Osvosv. Men jagmåstebörjagöranågontingudda. För det ända jag gör är hur normalt som helst. Vem står inte på toa locket då man ska spegla sig själv liksom? Daah. I alla fall. Ibland är universum emot en och vad fan ska man göra då. Lust att vara Obama vid det här laget. Han skulle veta vad jag skulle gjort. Eller jag skulle veta vad jag skulle gjort. För jag skulle ju vara Obam.. eller jag skulle veta vad han skulle.. eller.. vet ni? Skrew it!


 

 
 
Adelina

Adelina

29 februari 2012 19:33

Wow du är verkligen smart, djup...tänker mycket och så för att vara 11 år!! Go Maya! Och du är visste speciell, tro aldrig nått annat! Härlig blogg du har. :)

Du kan gärna kolla in min om du vill, kommentarer uppskattas också. :)

Kram.

http://addis.bloggplatsen.se

Maya .

29 februari 2012 19:51

*Host* Tolv *host* .. men ja. Lite smart är jag väll. *-* Tackar så väldans, du sköna typ.

 
Ingen bild

Wilmiiish

29 februari 2012 20:14

Maya, Maya... Du ÄR redan udda och speicell! På ett _bra sätt.

Maya .

29 februari 2012 20:48

HAHAHAHHAAHHAAHAHHAHAH.
va.
nej.

 
Ingen bild

Julia

1 mars 2012 10:08

Aw, vad söt du är :)

Kolla gärna in min blogg lizethe.devote.se

Maya .

1 mars 2012 10:10

Menar du det? Oho. Tack ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya . - 24 mars 2012 17:16

tröttnat på bloggplatsen, och den dåliga bildkvaliten. så fram över hittar ni mig på mayaslife.devote.se höres! ...

Av Maya . - 23 mars 2012 18:08


  Bara 2 timmar kvar nu tills jag ska dra på bio. Hungerspelen. Bara att tänka ordet får magen att skrika av längtan.  Har återfunnit hoppet om att det faktiskt kanske är kul att fotografera igen. Även om bilderna är lite halvt fula och så, är d...

Av Maya . - 23 mars 2012 13:47

    tog tillfället i akt och joinade min kära katt Betty, i det fina, vårvänliga vändret. ...

Av Maya . - 22 mars 2012 16:23

   

Ovido - Quiz & Flashcards