hypernotic

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Maya . - 13 februari 2012 19:39

Bara en sån där briljant rubrik, kvällen till ära. Vettesjutton om det är något bra tv program idag. Har hundratals läxor att titta igenom - så kanske ägnar min måndags kväll åt att plugga. (Super tråkigt). Nu måste jag i alla fall ner. Får rådamp på pappa som ropar. 


Av Maya . - 13 februari 2012 19:00

Godkväll alla jordgubbar och jordkvinnor. Vet inte om min spotify hakat upp sig eller så, men den har typ spelat "sober" låten tusen gånger nu, och på raken också! Fett skumt. (Det knepigaste är nog att jag verkligen trycker på en annan låt också. Men låten hinner bara spelas i typ 5 sekunder innan den byter till sober-loreen-skiten igen som jag tröttnat på till hundra. Och ojsan vilken lång parantes.) Säkert någon som hackar mitt konto imellan åt. Man är ju så populär. c:

 

Av Maya . - 13 februari 2012 17:10

Kommer bli överlycklig om jag överhuvudtaget får en chocklad-ask utav min egna kära mor, imorgon. Inte för att jag direkt vill ha en. Men man känner sig totalt forever alone annars (och den känslan cirkulerar inte i kroppen varje dag inte.. ha-ha.) Okej, torrt skämt. Men vi fattar, va? Om jag blir alldeles desperat kan jag ju alltid fråga tandläkaren (som ska dra ut fyra tänder ur min mun imoron) om HON vill bli min dejt. Öhö. 

Var det någon som nämnde foreveralone?...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards